ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Γιατί χρειάζεστε μια ιστοσελίδα

  • Παρ, 15/07/2011 - 16:01
  • Κατηγορίες:

why you need a webpage

Μια από τις πρώτες ερωτήσεις που απευθύνουμε σε έναν υποψήφιο πελάτη με τον οποίο συζητάμε το σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας είναι η εξής: “Γιατί τη χρειάζεστε;”. Μπορεί αυτή η ερώτηση αρχικά να ακούγεται παράξενη προερχόμενη από σχεδιαστές ιστοσελίδων, η αλήθεια όμως είναι πως πρόκειται για την πιο κρίσιμη ερώτηση σε ένα τέτοιο project.

Πολλές φορές μιλάμε με επαγγελματίες οι οποίοι είναι ελάχιστα ή και ανακριβώς πληροφορημένοι για το αν και πως μπορεί μια ιστοσελίδα να τους βοηθήσει στη δουλειά τους, με αποτέλεσμα να αισθάνονται υποχρεωμένοι να ξοδέψουν αρκετά χρήματα για κάτι που θεωρούν δευτερεύον επειδή κάποιος τους είπε πως “πρέπει να το αποκτήσουν” ή επειδή έχει κι ο ανταγωνιστής τους.

Η δική μας προσέγγιση ξεκινά πάντα με τους λόγους για τους οποίους ο συγκεκριμένος επαγγελματίας χρειάζεται την ιστοσελίδα, πως μπορεί δηλαδή αυτή να βοηθήσει τη δουλειά του. Οι λόγοι αυτοί είναι που θα καθορίσουν στη συνέχεια και το σχεδιασμό, τη δομή, το περιεχόμενο και τα χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας του. Στην προσπάθεια να οριστούν αυτοί οι λόγοι προσπαθούμε μαζί με τον επαγγελματία να δώσουμε απαντήσεις στις παρακάτω 3 βασικές ερωτήσεις.

Ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και πως μπορεί η ιστοσελίδα σας να φανεί χρήσιμη σε αυτό;

Όσοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο επισκέπτονται ιστοσελίδες που τους ενημερώνουν για κάτι που τους ενδιαφέρει, που τους βοηθούν να πάρουν μια απόφαση, που τους ψυχαγωγούν ή που τους εξυπηρετούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Μια ιστοσελίδα που σχεδιάζετε πάνω στις ανάγκες αυτού του κοινού έχει περισσότερες πιθανότητες να πετύχει το σκοπό της.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματά σας και πως μπορούν να προβληθούν μέσα από την ιστοσελίδα σας;

Ένα κοινό λάθος που επαναλαμβάνουν πολλοί επαγγελματίες στις ιστοσελίδες τους είναι πως το περιεχόμενό τους είναι φτωχό, γενικόλογο κι αόριστο. Οι καταναλωτές όμως επιλέγουν κι επιβραβεύουν εκείνους που μπορούν να τους δώσουν κάτι διαφορετικό από τους άλλους, κάτι που είναι ποιοτικά ανώτερο ή εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες τους. Μια πετυχημένη ιστοσελίδα είναι εστιασμένη σε λίγα θέματα, περιέχει άμεσα και κατανοητά κείμενα, φωτογραφίες που μπορούν να αναδείξουν τα πλεονεκτήματα της επιχείρησης και προσφέρει συγκεκριμένες λύσεις.

Με ποιους τρόπους θα μπορεί κάποιος να μάθει για την ιστοσελίδα σας;

Μια ιστοσελίδα για να πετύχει τους στόχους της, εκτός από το σωστό σχεδιασμό χρειάζεται και επισκέπτες. Πολλές φορές βλέπουμε όμορφες και λειτουργικές ιστοσελίδες να μένουν στα αζήτητα γιατί απλά κανείς δεν φρόντισε να τις κάνει γνωστές στο κοινό. Η στρατηγική προώθησης της ιστοσελίδας πρέπει να είναι μέρος της συνολικής επένδυσης που θα κάνει ένας επαγγελματίας.

Φυσικά ιστοσελίδα από ιστοσελίδα διαφέρει, όπως και επαγγελματίας από επαγγελματία, όμως οι παραπάνω απαντήσεις θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια στέρεη βάση για το σχεδιασμό μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας.


	
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ;
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΩΡΑ!